Få et tilbud
Ny tyverialarm? Se vores løsninger inden for alarm til erhverv. Bliv klogere her

Spørgsmål og svar

Her kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål. Find bl.a. svar på, hvad du gør, hvis din alarm går i gang ved en fejl og hvordan du kan opdatere kontaktpersoner i en ferie.

Du er altid velkommen til at ringe til os.
tlf. 70 133 233

Alarmen

Hvis din alarm går i gang ved en fejl, skal du ringe til os med det samme og afmelde alarmen. Vælg Kontrolcentralen, når du ringer op. Husk at have dit kodeord klar, så vores kontrolcentral ved, at det er den rette, de snakker med.

Hvis ikke du afmelder alarmen, vil de blive betragtet som en valid aktivering af din alarm, og vores kontrolcentral vil straks sætte et reaktionsforløb i gang i overensstemmelse med din aftale.

Vores kontrolcentral overvåger din alarm døgnet rundt, hele året. Når din alarm går, ved kontrolcentralen besked med det samme. Alt afhængig af din forholdsordre vil en medarbejder fra centralen enten 1) ringe til din opkaldsliste i kronologisk rækkefølge, indtil en kontaktperson har fået besked og besluttet, hvad der skal ske, eller 2) sende en vagt ud til stedet.

Hvis din alarm går, følger vi det reaktionsforløb, der er beskrevet i dine forholdsordre. Her kan du f.eks. angive, at gerne vil have en fast opkaldsliste i dagtimerne, men at vi skal sende en vagt ud til lokationen mellem kl. 23 og 06, hvis alarmen går. Du kan altid ændre i din forholdsordre.

Når du køber et alarmsystem, bliver du bedt om at udfylde en forholdsordre. Forholdsordren er et udgangspunkt for det reaktionsforløb, vi sætter i gang, hvis din alarm bliver aktiveret. Du kan sammensætte din forholdsordre mere eller mindre, som du har lyst, alt afhængigt af dit abonnement.
Du kan ændre i din forholdsordre via selvbetjeningsportalen KundeWeb.

Ændring af oplysninger

Kontakt os via vores kontaktformular her

Hvis din alarm går, kontakter vi de personer, der står på din forholdsordre. Du kan selv ændre kontaktpersonerne ved at gå ind på vores selvbetjeningsportal KundeWeb. Har du ikke et login, kan du registrere dig på siden. Det eneste, du skal bruge, er dit kodeord til at afmelde alarmen.

Log ind på vores selvbetjeningsportal KundeWeb. Har du ikke et login, kan du registrere dig på siden. Det eneste, du skal bruge, er dit kodeord til at afmelde alarmen.

Ny kunde og produkter

Ring til os eller kontakt os her på siden – så kontakter vi dig. Derefter starter vi altid med en risikovurdering og en uforpligtende snak med dig som kunde. Ud fra vores dialog, giver vi et uforpligtende tilbud på, hvordan vi kan sikre dit hjem, så du føler dig tryg
Ja. Vores sikringsløsninger kan købes, uanset hvor du befinder dig i landet. Vi har altid en sikringskonsulent og teknikere i nærheden, så du både kan modtage en kompetent, uforpligtende prisvurdering og have service tæt ved hånden.

Prisen på vores tyverialarmer varierer alt efter, hvad dit behov er, hvor store lokalerne er og forsikringskrav. Derfor starter vi altid med en risikovurdering og en uforpligtende snak med dig som kunde. Ud fra vores dialog, giver vi et uforpligtende tilbud på, hvordan vi kan sikre dit hjem, så du føler dig tryg.

Leveringstiden på en tyverialarm og vores øvrige løsninger afhænger af, hvordan vi bedst kan sikre dig. Derfor starter vi altid med en risikovurdering og en uforpligtende snak med dig som kunde. Ud fra vores dialog, giver vi et uforpligtende tilbud og et estimat på leveringstid.

Betaling, flytning og afmelding

Kontakt os

Bliv kontaktet

Du kan altid kontakte os for et uforpligtende tilbud eller en snak med vores sikringskonsulenter. Skriv dine oplysninger i formularen, så kontakter vi dig snarest muligt.

Jeg vil gerne kontaktes via:
Hvad drejer din henvendelse sig om?

Dette websted er beskyttet af reCAPTCHA, og Googles privatlivspolitik og servicevilkår gælder.