Telesikring

Tlf. 70 133 233

Få et tilbud
Ny tyverialarm? Se vores løsninger inden for alarm til erhverv. Bliv klogere her

Løsninger | Erhverv

Adgangskontrol

Med adgangskontrol fra Telesikring bestemmer I selv, hvem der skal have adgang til jeres virksomhed – hvor og hvornår. Det skaber en tryg arbejdsplads for jeres medarbejdere, og er samtidig med til at sikre virksomheden mod indbrud.
Adgangskontrol

Gør hverdagen nemmere med adgangssikring

Om vores
adgangskontrol

Læs mere om, hvad vores adgangsløsninger kan og hvilken service, der følger med, når I køber et adgangskontrolsystem fra Telesikring.
Vores adgangskontrol rummer en lang række muligheder for brugertilpasning og standardisering. I kan betjene systemerne med brikker, kort og pinkoder – eller en kombination heraf, for at øge sikkerheden. Vi kan tilpasse løsningen til flere brugere, flere døre eller flere porte og få det til at spille sammen med virksomhedens øvrige sikkerhedsløsninger. Udvider I virksomheden eller får jeres medarbejdere nye funktioner, kan vi tilpasse systemet til det.
Vi kan sætte systemet op til automatisk at koble alarmen til uden for normal arbejdstid og administrere, hvem der har adgang til bestemte lokaler og områder i virksomheden. Det giver jer mulighed for at udvinde data fra adgangskontrollen løbende og på en nem måde danne jer et overblik over, hvem der har haft adgang hvornår.
Skulle I miste et nøglekort, kan I deaktivere adgangen øjeblikkeligt. Så skal I ikke bekymre jer om, hvor nøglekortet er havnet eller om nogen kan få uønsket adgang til virksomheden. I slipper også for udgiften til at udskifte låse.

Med adgangskontrol fra Telesikring har I rig mulighed for at integrere systemet med virksomheds øvrige sikkerhedsforanstaltninger. Adgangskontrol kan bl.a. kombineres med kameraovervågning og tyverialarm. På den måde kan I styre det hele fra ét system.

Med et adgangssystem fra Telesikring får I et produkt, som er certificeret efter den internationale ISO-kvalitetsstandard. Det er din garanti for, at vores sikringsydelser er på det højeste internationale niveau.
Leder I efter en simpel adgangskontrol, som f.eks. bare skal sikre, at dine medarbejdere kan lukke sig ind og ud af butikken med en brik? Så kan vi sagtens hjælpe med det. Vi har bl.a. systemer som JA-100 ​adgangskontrol​ og ATS.

Produkter

Vi tilbyder mange typer adgangskontrol. Alle systemer er skalerbare og kan skræddersys til virksomhedens behov. Her kan I se et udvalg af de løsninger, vi har.

NEDAP

Nedap
Nedap er et fleksibelt adgangskontrolsystem, som kan tilslutte et ubegrænset antal døre, alarmer, kortholdere m.m. Systemet er godt til at styre mange lokationer fra et centralt sted. Her kan lokale nøglepersoner blive tildelt rettigheder, som kun vedrører dem på deres lokation, mens sikkerhedsopdateringer og andre justeringer nemt kan blive implementeret og styret fra central hånd.

UniLock

Unilock-systemet er et 100 % dansk udviklet kvalitetsprodukt, der udmærker sig ved at have decentral styring og en meget brugervenlig software. Unilock kan kombineres med enhver tyverialarm og systemet kan bl.a. programmeres til automatisk at til- og frakoble alarmen ved arbejdstids start og slut. Du opnår en ekstra høj sikkerhed med mulighed for at kombinere nøgleaflæsning og pinkode.

Lenel

Lenel OnGuard er en åben integreret sikringsplatform, der kan kombineres med andre typer åbne hardware- og softwareløsninger, såsom HR-databaser, CTS og MES. Som verdens mest udbredte og prisbelønnede sikkerhedssystem kan Lenel prale af at have kunder som Microsoft, Cisco og det amerikanske militær. Dette skyldes blandt andet, at Lenel OnGuard kan bruges i meget stor skala, og et enkelt Lenel-system kan derfor omfatte adskillige tusinde kameraer, kortlæsere, alarmzoner, brugere osv.

NOX

​​​ NOX er et kombineret sikkerhedssystem, der bl.a. kan integrere adgangskontrol, tyverialarm og videoovervågning. Systemet er kendt for sin høje kvalitet, næsten ubegrænsede funktionalitet og enkel betjening.

Fordele ved adgangskontrol fra Telesikring

Vi er jeres tætte rådgivere gennem hele processen

Vi tror, at et godt samarbejde opstår gennem løbende dialog. Vi er en nærværende samarbejdspartner, ikke kun i den indledende salgsfase, men også når udfordringer opstår. Har I på et tidspunkt brug for at få tilpasset jeres løsning, står vi også klar til at hjælpe med det.

Vil du vide mere?

Det første skridt mod at finde den rigtige løsning for jer er at klarlægge jeres behov. Udfyld formularen, så kontakter vi jer til en uforpligtende snak om, hvordan vi kan hjælpe.

Bliv kontaktet

Du kan altid kontakte os for et uforpligtende tilbud eller en snak med vores sikringskonsulenter. Skriv dine oplysninger i formularen, så kontakter vi dig snarest muligt.

Jeg vil gerne kontaktes via:
Hvad drejer din henvendelse sig om?