Spørgsmål og svar
Her kan du finde svar på de oftest stillede spørgsmål. Find bl.a. svar på, hvad du gør, hvis din alarm går i gang ved en fejl og hvordan du kan opdatere kontaktpersoner i en ferie.
Alarmen
Hvad gør jeg, hvis alarmen går i gang ved en fejl?
Hvis din alarm går i gang ved en fejl, skal du ringe til os med det samme og afmelde alarmen. Vælg Kontrolcentralen, når du ringer op. Husk at have dit kodeord klar, så vores kontrolcentral ved, at det er den rette, de snakker med.
Hvis ikke du afmelder alarmen, vil de blive betragtet som en valid aktivering af din alarm, og vores kontrolcentral vil straks sætte et reaktionsforløb i gang i overensstemmelse med din aftale.
Hvad sker der, hvis min alarm går?
Kan jeg blive ringet op om dagen og få en vagt ud om natten, hvis alarmen går?
Hvis din alarm går, følger vi det reaktionsforløb, der er beskrevet i dine forholdsordre. Her kan du f.eks. angive, at gerne vil have en fast opkaldsliste i dagtimerne, men at vi skal sende en vagt ud til lokationen mellem kl. 23 og 06, hvis alarmen går. Du kan altid ændre i din forholdsordre.
Hvad er en forholdsordre?
Når du køber et alarmsystem, bliver du bedt om at udfylde en forholdsordre. Forholdsordren er et udgangspunkt for det reaktionsforløb, vi sætter i gang, hvis din alarm bliver aktiveret. Du kan sammensætte din forholdsordre mere eller mindre, som du har lyst, alt afhængigt af dit abonnement.
Du kan ændre i din forholdsordre via selvbetjeningsportalen KundeWeb.
Ændring af oplysninger
Hvordan ændrer jeg mine oplysninger (e-mail, adresse, telefonnummer m.m.)?
Kontakt os via vores kontaktformular her
Hvordan ændrer jeg de kontaktpersoner, der bliver kontaktet, hvis alarmen går? (f.eks. ved ferie)
Hvis din alarm går, kontakter vi de personer, der står på din forholdsordre. Du kan selv ændre kontaktpersonerne ved at gå ind på vores selvbetjeningsportal KundeWeb. Har du ikke et login, kan du registrere dig på siden. Det eneste, du skal bruge, er dit kodeord til at afmelde alarmen.
Hvordan ændrer jeg det kodeord, der annullerer en alarm ved kontrolcentralen?
Log ind på vores selvbetjeningsportal KundeWeb. Har du ikke et login, kan du registrere dig på siden. Det eneste, du skal bruge, er dit kodeord til at afmelde alarmen.
Ny kunde og produkter
Hvordan bliver jeg kunde?
Leverer Telesikring sikringsløsninger i hele landet?
Hvad koster en tyverialarm?
Prisen på vores tyverialarmer varierer alt efter, hvad dit behov er, hvor store lokalerne er og forsikringskrav. Derfor starter vi altid med en risikovurdering og en uforpligtende snak med dig som kunde. Ud fra vores dialog, giver vi et uforpligtende tilbud på, hvordan vi kan sikre dit hjem, så du føler dig tryg.
Hvor lang leveringstid har I?
Betaling, flytning og afmelding
Hvordan tilmelder jeg mig betalingsservice?
Hvis du gerne vil tilmelde dig betalingsservice og dermed undgå rykkere, hvis du glemmer at betale, kan du gøre det her.
Min virksomhed flytter adresse. Hvad gør jeg med alarmen?
Hvis din virksomhed flytter, skal du kontakte os – så hjælper vi dig videre.
Hvis du ved, hvem der overtager ejendommen/lejemålet efter din virksomhed, kan du evt. sende kontaktoplysningerne til os. Så kontakter vi de nye med henblik på, om de vil overtage alarmen.
Jeg ønsker at opsige min aftale med Telesikring. Hvad gør jeg?
Vi er naturligvis altid kede af at miste kunder. Derfor hører vi meget gerne fra dig på tlf. 70 133 233, så guider vi dig godt videre. Du er også velkommen til at kontakte os via vores kontaktformular her.