Kundeservice
I Telesikrings kundeservice er vi klar til at hjælpe dig.
Herunder finder du svar på en række spørgsmål og enkle vejledninger til vores mest almindelige tyverialarmer.
Åbningstider for vores kundeservice:
Man-tor: 08:00-16:00
Fre: 08:00-15:30
Vagttelefonen har åbent døgnet rundt.
Oftest stillede spørgsmål
Hvad gør jeg, hvis alarmen går i gang ved en fejl?
Hvis din alarm går i gang ved en fejl, skal du ringe til os med det samme og afmelde alarmen. Vælg Kontrolcentralen, når du ringer op. Husk at have dit kodeord klar, så vores kontrolcentral ved, at det er den rette, de snakker med.
Hvis ikke du afmelder alarmen, vil det blive betragtet som en valid aktivering af din alarm, og vores kontrolcentral vil straks sætte et reaktionsforløb i gang i overensstemmelse med din aftale.
Hvordan ændrer jeg mine oplysninger (e-mail, adresse, telefonnummer m.m.)?
Hvordan ændrer jeg de kontaktpersoner, der bliver kontaktet, hvis alarmen går? (f.eks. ved ferie)
Hvis din alarm går, kontakter vi de personer, der står på din forholdsordre. Du kan selv ændre kontaktpersonerne ved at gå ind på vores selvbetjeningsportal KundeWeb. Har du ikke et login, kan du registrere dig på siden. Det eneste, du skal bruge, er dit kodeord til at afmelde alarmen.
Hvordan ændrer jeg det kodeord, der annullerer en alarm ved kontrolcentralen?
Log ind på vores selvbetjeningsportal KundeWeb. Har du ikke et login, kan du registrere dig på siden. Det eneste, du skal bruge, er dit kodeord til at afmelde alarmen.
Vejledning til
din alarm og video
Er du i tvivl om, hvordan du slår din alarm til eller fra, resetter den eller aflæser loggen?
Har du brug for hjælp til at betjene dit videoanlæg eller gemme en videosekvens?
Find nogle enkle brugervejledninger til vores mest almindelige tyverialarmer og videoanlæg.
Tilmeld dig
Betalings-
service
Vil du gerne tilmelde din aftale hos os til Betalingsservice og undgå rykkere, hvis du glemmer at betale?
Selvbetjening
På vores selvbetjeningsportal, KundeWeb, kan du ændre dit kodeord, se din loghistorik og vagtrapporter, opdatere kontaktpersoner og meget mere. Du registrerer dig på siden med dit kodeord til at afmelde din alarm.
Fandt du ikke, hvad du søgte?
Du er altid velkommen til at kontakte os.
Ring til os eller udfyld formularen, så kontakter vi dig.
Har du brug for hjælp?
Bliv kontaktet
I Telesikrings kundeservice er vi altid klar til at hjælpe dig. Udfyld formularen, så kontakter vi dig. Ved tekniske problemer vender vi tilbage inden for én hverdag.